Aris Engineering Group Company

تامین کننده تجهیزات ابزار دقیق

Aris Engineering Group Company

تامین کننده تجهیزات ابزار دقیق

گروه مهندسین آریس متشکل از مهندسین رشته های الکترونیک ، عمران ، مکانیک ، کامپیوتر ،با پشتوانه بیش از 10 سال تجربه حضور موفق در صنعت افتخار دارد که توانسته است نقش مهمی در انتقال دانش و فن آوری روز دنیا به صنعت رو به رشد کشور داشته باشد .

گروه مهندسین آریس با دارا بودن نمایندگی کمپانی های صنعتی معتبر بین المللی پاسخگوی دامنه عظیمی از نیازهای صنعتی کشور میباشد.

گروه مهندسین آریس با سرلوحه قرار دادن شعار ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان سعی کرده است تا بتواند سهم گسترده ای در اعتلا و ارتقای صنعتی ایران زمین داشته باشد

معرفی شرکت Tempsens

Aris Engineering Company | دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹ ب.ظ

     

شرکت Tempsens یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات دمایی و کابلها در دنیا می باشد. کارخانجات تولیدی این شرکت در کشورهای آلمان ، هند و اندونزی می باشد. ترمو کوپل و RTD از اولین محصولات این شرکت بوده . شرکت Tempsens بر روی تولید و تامین محصولات مهندسی حرارتی با کیفیت بالا و لوازم جانبی و خدمات طبق نیاز خاص مشتری تمرکز کرده است. 

از دیگر محصولات این شرکت می توان به تجهیزات اندازه گیری دما غیر تماسی، هیترها ،کوره ها و... اشاره کرد.

شرکت Tempsens در بیش از 20 کشور دنیا دارای دفاتر و نمایندگی می باشد. گروه مهندسین آریس نماینده انحصاری شرکت Tempsens  در ایران، مفتخر می باشد که محصولات این شرکت را برای تمامی شرکت های بزرگ ایران در تمامی صنایع ازجمله پتروشیمی ، نفت و گاز، فولاد، برق ، سیمان و ... تامین کرده است و بهترین خدمات پس از فروش را برای تمامی محصولات این شرکت فراهم آورده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی